17:56 Правильно задане питання - половина відповіді | |
Вміння задавати питання вчить учнів опрацьовувати матеріал. Дуже цікавий прийом "Три шапки" Діти в ігровій формі складають питання різного рівня: в першу шапку розміщуються питання, які потребують репродукції знань. Вони можуть починатися зі слів: Коли ..? Скільки ..? Хто ..? Що ..? Чому ..? Як ..? в другу шапку розміщуються питання, які закликають висловити оціночні судження. «Я вважаю, що ... А ти як гадаєш ...?» в треттю шапку розміщуються питання, на які учню важко відповісти або питання по даній темі, на які не можна знайти відповідь у тексті підручника. Питання третьої шапки дозволяють учневі оцінити свій рівень знань і в той же часспрямувати його на розширення власного кругозору. А ось ще поради про те, як правильно задавати питання, щоб відповідь була повною. | |
|
Всього коментарів: 0 | |