Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 17 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Початок конспекту оформляється за загальною схемою. Спочатку зазначаються: тема, мета заняття, його тип, методи і прийоми проведення, засоби наочності й технічні засоби навчання, використана в процесі підготовки до заняття література. Дидактична мета визначається, виходячи зі змісту матеріалу програми, вона вказує на результат, який передбачається досягнути. |
Життя учителя просто неможливо уявити без відкритих уроків, які можуть бути за планом, на конкурс або для отримання чергової кваліфікаційної категорії. Та у будь-якому випадку такий захід відбирає у нас багато часу і зусиль, а головне – нервових клітин. Тому слід готувати урок не в останню мить, а заздалегідь, якщо це можливо, оскільки виникає чимало ідей, а також багато запитань, сумнівів: як краще, як правильно, як ефективніше тощо. |
Зовсім скоро пролунає шкільний дзвінок, але чи готова ваша дитина до наступного навчального року з контрольними роботами, творами, іспитами? Після довгого, неквапливого літа деякі діти потребують додаткового стимулу, щоб знову захотіти піти до школи, передчуваючи щось нове і цікаве. Ви можете заохотити дитину і зробити це у цікавій формі! Скористайтеся наступними десятьма мотиваційними порадами щодо навчання учнів, і ви неодмінно надихнете дитину на нові звершення. |
Діловий документ — це різновид документів, що не публікуються, тобто призначений для одноразового використання з метою ухвалення або виконання безпосередніх управлінських рішень. Діловий документ утворюється в процесі управлінської діяльності. |
Этика педагога, или немного о наших ошибках рекомендации начинающему учителю и не только |
Сопін Ігор Миколайович "Безпека дітей в Інтернеті" |
Чернявська Ірина Василівна "Створення освітнього інформаційного середовища засобами інформаційно-комунікаційних технологій" |
Котко Людмила Юріївна "Освіта ВЕБ 2.0, ВЕБ 3.0 …" |
Касьян Інна Василівна "Педагогічні програмні засоби навчального призначення" |
Журавель Наталя Михайлівна "Зміна ролі вчителя в дистанційному навчанні" |